понеделник, 10 август 2009 г.

Погледни

Ante Tus Ojos

Spanish
Ante Tus Ojos

mira mi amor
Mira mi amor
mira mi amor
mira mi amor

Pienso y cuanto mas pienso
yo me pregunto mi amor
cual es la forma que tengo
que tengo yo ante tus ojos
Pienso y cuanto mas pienso
yo me pregunto mi amor
cual es la forma que tengo
que tengo yo ante tus ojos
Mira mi amor
mira mi amor
Mira mi amor mira mi amor mira mi amor

Pienso y cuanto mas pienso
yo me pregunto mi amor
Mira mi amor
mira mi amor
Mira mi amor
mira mi amor
mira mi amor

lara lara la la la
LOOK MY LOVE, LOOK MY LOVE

Pienso y cuanto mas pienso
yo me pregunto mi amor
cual es la forma que tengo
que tengo yo ante tus ojos

lara lara la la la
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE


English
Ante Tus Ojos

LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE

I THINK, AND MORE I THINK
I ASK MYSELF MY LOVE
HOW DO I LOOK LIKE
IN YOUR EYES
I THINK, AND MORE I THINK
I ASK MYSEF, MY LOVE
HOW DO I LOOK LIKE
IN YOUR EYES
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE, LOOK MY LOVE, LOOK MY LOVE

I THINK AND THE MORE I THINK
I ASK MYSELF, MY LOVE
LOOK MY LOVE
LOOK ME LOVE
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE

Mira mi amor mira mi amor

I THINK, AND THE MORE I THINK
I ASK MYSELF, MY LOVE
HOW DO I LOOK LIKE
IN YOUR EYES

Mira mi amor
mira mi amor
Mira mi amor



0 points
40 reads
English
Ante Tus Ojos

LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE

I THINK, AND MORE I THINK
I ASK MYSELF MY LOVE
HOW DO I LOOK LIKE
IN YOUR EYES
I THINK, AND MORE I THINK
I ASK MYSEF, MY LOVE
HOW DO I LOOK LIKE
IN YOUR EYES
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE, LOOK MY LOVE, LOOK MY LOVE

I THINK AND THE MORE I THINK
I ASK MYSELF, MY LOVE
LOOK MY LOVE
LOOK ME LOVE
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE
LOOK MY LOVE

Mira mi amor mira mi amor

I THINK, AND THE MORE I THINK
I ASK MYSELF, MY LOVE
HOW DO I LOOK LIKE
IN YOUR EYES

Mira mi amor
mira mi amor
Mira mi amor

Няма коментари:

Публикуване на коментар