вторник, 25 август 2009 г.

Една семейна притча

Една семейна притча




Имало едно време... един Мъж и една Жена.
Те живели заедно в продължение на 30 години. В деня на техния 30-годишен юбилей жената, както обикновено, изпекла питка. Тя правела това всеки ден, ритуалът отдавна се бил превърнал в традиция за семейството им. На закуска, както винаги жената разрязала питката напречно и намазала с масло двете части. И както всеки ден посегнала да подаде на мъжа си горната половинка. Но в следващия миг ръката й се спряла...


Помислила си:

"В деня на нашата 30-годишнина самата аз искам да изям тази румена, препечена част от питката. За нея съм си мечтала 30 години. В края на краищата, 30 години аз бях примерна съпруга, отгледах му прекрасни синове, бях вярна и добра любовница, въртях цялото домакинство. Толкова сили и здраве отдадох на семейството ни, така че имам това право..."

Вземайки това решение, тя подала на мъжа си долната част на питката, а ръката й затреперила - нали нарушавала 30-годишната традиция!

Мъжът й, поемайки питката, й казал:

- Скъпа моя, днес ти ми направи неоценим подарък! 30 години не съм ял своята любима долна част на питката, защото смятах, че тя по право ти принадлежи...

Няма коментари:

Публикуване на коментар